Bestellen

De prijzen van de producten worden vermeld in de webshop. De prijs van een product is in euro’s, inclusief BTW.

De klant dient de betaling(en) aan Donna Dorée te voldoen - volgens de betaalmethoden -zoals in de bestelprocedure op de webshop aangegeven.

Donna Dorée biedt verschillende betaalmethoden aan:
– Betaling door middel van elektronische betaling (iDeal); vertrouwd, veilig en gemakkelijk je online aankopen afrekenen in je eigen online bankomgeving.
– Betaling met Bancontact, de bekendste online betaalmethode in België.
– Betaling met Sofort, Sofort banking werkt bijna hetzelfde als iDeal. Het is alleen beschikbaar voor klanten met een rekening uit Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Polen, Italië, Spanje, België en Nederland.
– Betaling met een creditcard (Mastercard/Visa); een beschermde en verzekerde online aankoop voltooien met een Visa of Mastercard.
– Betaling met Apple Pay
– Betaling met Google Pay

In ons systeem vind je ook Shop Pay, Powered by Shopify. Met Shop Pay kun je als klant nog sneller afrekenen door je verzend- en betaalgegevens veilig op te slaan.

Binnen Nederland en België betaal je geen verzendkosten bij een bestelling vanaf €100,-. Overige leveringskosten en/of eventuele andere bijkomende kosten worden vermeld vóór de bevestiging van de bestelling door de klant. 

Houd er rekening mee dat alle verzendkosten van de retourzending voor eigen rekening zijn. Lees hier meer over op de pagina over ruilen & retourneren.

Bezorgen

Alle bestellingen worden verzonden vanuit mijn studio in Nederland. Alle bestellingen worden door Donna Dorée - op werkdagen - in orde gemaakt en overgedragen aan MyParcel (PostNL). Op het moment dat jouw pakketje verzonden wordt, ontvang je een update met de benodigde informatie. 
MyParcel (PostNL) bezorgt – binnen Nederland - normaal gesproken op de eerstvolgende bezorgdag (maandag t/m zaterdag), maar altijd binnen 2 bezorgdagen. Via track & trace houdt Donna Dorée je op de hoogte van je verzending. Op deze manier weet je precies wanneer jij jouw pakket kan verwachten.

De producten worden geleverd op het door de klant opgegeven adres. Onjuistheden in het adres zijn voor rekening en risico van de klant. 

Ben je niet thuis? Onze sieraden worden niet geleverd bij jouw buren, maar gaan om veiligheidsredenen in dat geval naar het dichtstbijzijnde Post-NL-punt.

Geen rechten kunnen worden ontleend aan de op de website vermelde leveringstermijn. De opgegeven levertijd is een indicatie vanuit de pakketdiensten. Indien de levering van het product niet binnen de vermelde leveringstermijn kan worden uitgevoerd, zal Donna Dorée de klant hiervan op de hoogte stellen.
Indien een product onverhoopt niet meer leverbaar is, zal Donna Dorée de klant hiervan onmiddellijk op de hoogte stellen en een vervangend product aanbieden. De klant heeft in dat geval het recht de overeenkomst zonder kosten te ontbinden.

Gaat er iets mis in de bestelprocedure?
Neem dan contact op met service@donnadoree.com